Notice: Undefined index: menu_buk in /var/www/vhosts/solve.qlc.pl/nowa/tpl/top_menu_3.php on line 17

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/vhosts/solve.qlc.pl/nowa/tpl/top_menu_3.php on line 17

Notice: Undefined index: menu_buk2 in /var/www/vhosts/solve.qlc.pl/nowa/tpl/top_menu_3.php on line 33

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/vhosts/solve.qlc.pl/nowa/tpl/top_menu_3.php on line 33
Systemy CRM

Systemy CRM

Optymalizacja komunikacji dla firmy

Dzisiejsze przedsiębiorstwa zmagają się z wyzwaniem efektywnej komunikacji oraz pełnej integracji telekomunikacyjnej. Rozwiązania Slican, doskonale współpracujące z aplikacjami CRM, stanowią innowacyjną odpowiedź na te potrzeby. Oferując nowoczesne technologie oparte na IP, Slican podnosi poziom funkcjonalności i sprawności operacyjnej firm.

W ramach naszej oferty znajdziesz kompleksowe rozwiązania, które nie tylko usprawnią obsługę klientów, ale także otworzą przed Twoją firmą nowe perspektywy w dziedzinie narzędzi informatycznych.

Jaka przewagę zyskujesz dzięki programom CRM i integracji z centralami Slican:

  1. Pełna integracja z aplikacjami CRM: systemy Slican są oparte na otwartych protokołach, co umożliwia bezproblemową integrację z najnowocześniejszymi programami klasy CRM. To gwarantuje efektywną komunikację i obsługę klientów na najwyższym poziomie.

  2. Funkcje zintegrowane z centralami Slican:

    • Monitorowanie połączeń przychodzących i oczekujących bezpośrednio z aplikacji CRM.

    • Inicjowanie połączeń telefonicznych z poziomu danych kontaktowych w aplikacji CRM.

    • Zarządzanie połączeniami telefonicznymi bezpośrednio z interfejsu aplikacji CRM.

    • Analiza statystyk rozmów telefonicznych dostarcza cenne informacje handlowcom i menadżerom.

    • Kontrola kosztów dzięki funkcji billingów rozmów telefonicznych przypisanych do konkretnych projektów czy obsługi klienta.

    • Przenoszenie połączeń przychodzących na inny numer telefonu - opcja dostępna z poziomu aplikacji CRM.

    • Rejestrowanie połączeń wychodzących bezpośrednio z aparatu telefonicznego.

    • Pobieranie nagranych rozmów telefonicznych i ich przypisywanie do kartotek klientów CRM.

    • Wysyłanie i odbieranie wiadomości SMS za pośrednictwem zintegrowanej bramki GSM w centrali Slican.

    • Przypisywanie notatek tekstowych i nagrań z centrali telefonicznej do kartotek klientów.

  3. Personalizowane rozwiązania CRM: Elastyczność oferowanych rozwiązań pozwala na pełną integrację z różnorodnymi systemami informatycznymi oraz sprzętowymi, dostosowanymi do indywidualnych wymagań każdej firmy.

  4. Optymalizacja dzięki licencjom Slican: Aby wykorzystać pełnię funkcji integracji, zapewniamy dostęp do odpowiednich licencji Slican, dostosowanych do unikalnych potrzeb Twojej firmy.

Zainwestuj w przyszłość swojej firmy dzięki zintegrowanym rozwiązaniom CRM od Slican. Optymalizuj komunikację, obsługę klienta i rozwój biznesu, zdobywając przewagę na rynku.

Napisz do nas

Na podstawie art. 32 ust 4 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, zwane dalej RODO Państwa dane przetwarzane są tylko do celów kontaktowych i nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Dane będą przetwarzane tylko i wyłącznie do momentu zrealizowania celu, dla którego zostały zebrane. Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych za pomocą formularza kontaktowego jest Firma "SOLVE Elektronika" z siedzibą w ul. Edukacji 48 43-100 Tychy Wybierając drogę kontaktu z nami za pomocą formularza kontaktowego, jednocześnie wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych takich jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres mailowy i telefon. Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Jeśli ktoś naruszy bezpieczeństwo Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.



 
 
pozycjonowanie stron bielsko